Chévere ©

Nieuws.
Activiteiten.
Contact.
Home.Stichting Chévere.Pitches.Projecthistorie.Friends.Tools.Nieuws.Activiteiten.Contact.

NIEUWS!

Beste Vrienden van Chevere!                                                                                             10 sept. 2010

De zomer loopt op zijn einde, de komkommertijd is voorbij! En voor ons ligt de start en de uitdaging van een prachtig nieuw project: Ons Project!

1 oktober 2010 gaan we 'live' en start ons eerste project. ‘Infomatie voor iedereen’ van de Fundacion Alianza Social Educativa ASE in Bogota, Colombia. Een prachtig eerste project waarbij de mensen die daar geen toegang toe hebben de mogelijkheid krijgen computertechnische vaardigheden op te doen. Daarmee kunnen zij hun kansen in de arbeidsmarkt vergroten en via die weg ook hun standaard van leven verbeteren. Meer informatie hierover kunnen jullie vinden op de website.

We hebben nog even te gaan voordat het zover is. Er wordt door verschillende mensen hard gewerkt om te zorgen dat we op tijd kunnen beginnen. De eerste vergaderingen van het actiecomité en het bestuur zijn geweest, de teksten voor de website zijn voor een groot deel geschreven en de structuur voor de financiële administratie is op poten gezet.

Nog heel even, we tellen af!